MYTH
The Legendary Warriors

Čo s MYTHom?

rated by 0 users
This post has 44 Replies | 8 Followers

Top 75 Contributor
Male
Posts 34

Takže po sečtení hlasů se MYTH stává mezinárodní guildou.Pokusím se,ve spoupráci s ostatními,co nejrychleji vytvořit nějaké pravidla,která by nám umožnila úspěšně fungovat v nové podobě.

Díky všem ,co se hlasování a diskuze účastnili.

 

 

Top 10 Contributor
Posts 1,219
bezi replied on Tue, Dec 15 2009 8:45

ja osobne som proti tomu aby blol MYTH medzinarodny...

zaujimalo by ma ako chcete riesit naslodovne:
- Muble (voice chat) - ako chcete zariadit aby ludia komunikovali len anglicky, okrem toho som nevidel ze by ste to nejak vyuzivali co je podla mna skoda
- fora (resp. cely community server) - teraz su komplet po nasom a pochybujem ze s ato zmeni v dohladnej dobe kedze prilis vela ludi tu nevie anglicky

videl som uz niekolko stroskotanych medzinarodnych pokusov :) vacsinou to padlo na komunikacii - sk/cz vs. en
bez minimalne tychto veci sa vam to cele ako komunita rozpadne a ostane vam banda hracov na raidovanie

a este otazka - je to problem prehodit si postavy a guildu na iny server kde je viac nasincov?

bezi
mortis ante revivisco

Top 75 Contributor
Male
Posts 34

bezi:

ja osobne som proti tomu aby blol MYTH medzinarodny...

zaujimalo by ma ako chcete riesit naslodovne:
- Muble (voice chat) - ako chcete zariadit aby ludia komunikovali len anglicky, okrem toho som nevidel ze by ste to nejak vyuzivali co je podla mna skoda
- fora (resp. cely community server) - teraz su komplet po nasom a pochybujem ze s ato zmeni v dohladnej dobe kedze prilis vela ludi tu nevie anglicky

videl som uz niekolko stroskotanych medzinarodnych pokusov :) vacsinou to padlo na komunikacii - sk/cz vs. en
bez minimalne tychto veci sa vam to cele ako komunita rozpadne a ostane vam banda hracov na raidovanie

a este otazka - je to problem prehodit si postavy a guildu na iny server kde je viac nasincov?

 

Ahoj,

Jaký máš nick ingame?

Top 10 Contributor
Posts 1,219
bezi replied on Tue, Dec 15 2009 11:08

ingame nickov mam vela, zavisi od hry... ak by som Aion hral tak by sa rozhodne na moj nick nepytal :) hral som to len pocas bety...

skus sa pozriet na nicky ludi ktory zalozili MYTH pred 11 rokmi... najdes tam aj moje a to mi dava iste prava a povinnosti...

rozhodne ma zaujimaju odpovede na uvedene otazky, komunita zalozena iba na ingame chate sice moze fungovat ale ma to daleko do toho co je MYTH v inych hrach a ako celok dnes... ma to daleko do komunity...

komunikacna bariera je silna prekazka, takmer vzdy to konci odchom jednej skupiny ludi - bud zacnu odchadzat nasinci co nevia anglicky alebo anglani co nevedia po nasom...

zorganizovat a hlavne viest skupinu ktora obsahuje aj takych aj takych je narocna uloha...

bezi
mortis ante revivisco

Top 75 Contributor
Male
Posts 34

Diskuze a hlasování o budoucnosti legie již bylo uzavřeno a změny provedeny.Přesun na jiný server možný není,angličtina není pro většinu lidí již dnes problém.

Zoorganizovat a vést mrtvou legii je mnohem větší problém než se snažit vybudovat int. legii.

Forum není problém rozběhnout zcela nové v mezinárodní podobě.

To,že jsi založil MYTH před 11roky je fajn ale ,nic ve zlém,nechápu ,proč bys měl nějak řešit co se děje v AIONu,který sám nehraješ.Pokud chceš ovlivňovat dění v legii,měl by jsi mít nejdřív i nějaký pozitvní přínos tj hrát s námi.

Top 25 Contributor
Posts 402

Pokud vystupujete pod Vlajkou Mythu, tak byste měli respektovat určité standardy a doporučení od lidí, co to založili, spravují Mumble atd. Myth má ve většině her opravdu dobré jméno a pokud by se někde projevoval špatně, může se to přenést i na hráče ostatních her, protože už je mezi hráči celkem známo, že Myth je skupina hrající více her. Myslím, že ptát se Beziho na nick a říkat mu, že se k tomu nemá co vyjadřovat je minimálně neslušné....

Erwald, Myth Leader

Lord of the Rings

Top 100 Contributor
Male
Posts 22
Trto replied on Wed, Dec 23 2009 10:21

no zase na druhej strane vyjadrovat sa a zasahovat do Aionu ked o tom nema prehlad je tiez nevhodne poviem to jednoducho bud bude Myth na aione viac menej INT legia alebo tam bude 10 hracov co nebudu hrat a budu sa len sem tam prehanat po meste aby aspon niekde bol vidno Myth v Aione v tejto podobe a na tomto servery kde sme nema velku nadej na prezitie bez inych hracov.

Top 75 Contributor
Male
Posts 34

Po nutných změnách a merge se MYTH stal během týdne momentálně nejsilnější guildou na servu(2/3 Fortress má logo MYTH).Myslím,že nyní je nezpochybnitelná správnost našeho rozhodnutí.

 

Top 10 Contributor
Posts 1,219
bezi replied on Thu, Dec 24 2009 12:41

MYTH bol vzdy znamy kvalitou a nie kvantitou... aj s malym mnozstvom hracov sme v pohode dokazali co nevedeli vacsie skupiny...

pevne verim ze zachovate vysoku kvalitu a nie len kvantitu...

bezi
mortis ante revivisco

Top 100 Contributor
Male
Posts 18

bohuzial v Aione to tak nieje kavantita ide spolu z kvalitou

 

vesele vianoce a stastny novy rok

Top 10 Contributor
Male
Posts 1,467
wIng replied on Sun, Dec 27 2009 21:38

Aby sme to uviedli na pravu mieru - v Aione je podstatna nielen kvalita, ale aj kvantita. V hre kde vitazi ten, kto dal najviac damage bohuzial len kvalita nestaci. Pretoze sebelepsia 50tka proste neurobi vacsi damage ako desat 40tiek (aj ked to je mozno mierne blby priklad, pointa je ale jasna).

A dobijat pevnost je nielen o tom, ze mlatis NPCcka, ale musis tym, co su vnutri a sekaju do Guardiana aj kryt chrbat a podla moznosti drzat od tela dotieravu druhu stranu, ktora chce tiez tu istu fortress.

P.S. Kedze limit na legiu je 90, tak casom je ako Bomb spomenul, aj kvalita aj kvantita.

Top 75 Contributor
Male
Posts 34

V Aionu může každá legie invitnout max.90 lidí na rozdíl od většiny jiných MMO kde bývá počet členů neomezen.Takže o kvantitě to není.

Rozdíl je v tom,že nyní máme lidi ,který mají zájem pracovat na guildě a spojuje je společný styl hraní a ne stejné státní občanství, takže legie může někam směřovat.I po 3 týdnech jsme dominatní silou v Abyssu a za celou historii Kahrunu žádná jiná legie nebyla schopna po tak dlouhou dobu udržet své forty i když určitě do budoucna budou i slabé chvilky a lze předpokládat,že ostatní asmodians guildy časem omrzí naše pozice a budou se nás snažit oslabit nepřítomností na sieges.

Rozdíl je i v tom,že nyní si můžem dovolit okamžitě kicknout hráče s nevhodným chování,whinery a další individua kazící jméno legie ,což jednoznačně zlepšilo jméno MYTHU v celé komunitě.

A k tvým otázkam:

Přesunuli jsme se na Ventrilo,vzhledem k tomu že je to mnohem běžnější komunikační program pro většinu lidí a ani czsk části MYTHU tam nedělá problém komunikovat anglicky.

Fórum připravujem a spouštíme zcelá nové tak aby bylo použitelné i pro mezinárodní část MYTHU.

Top 75 Contributor
Male
Posts 34

Zerg už rozhodující není.Včera jsme při defendu Sulfur přesunuli bitvu na artefakty a ve 2 MYTH aliancích(ostatní asmodian guild dobíjeli poslední elyos pevnost,která byla prázdná) a artefakty ubránili před Elyos force s jejich nejsilnějšimi guildami jen díky tomu, že všichni jsou schopní sledovat pokyny a hlavně je poslouchat. 48vs9999999

V okamžiku,kdy elyos zjisitili že se nedostanou ani ke gate tak použili exploit k vniknutí do pevnosti(smrt na barriere a následný selfrez clerica a ostatních uvnitř) a přesto byli poraženi:)

Top 100 Contributor
Male
Posts 22
Trto replied on Mon, Jan 4 2010 12:49

Jo vcerajsi siege sa mi pacil bola sranda s tymi artefaktmi :) healoval som sice co to dalo aj tak som skapal zopar krat ale bola sranda a pevnost sme udrzali :) Mozno to sem nepatri ale nezoberieme si uz nejaku pevnost v hornom abyse ?? :)

Top 75 Contributor
Male
Posts 34

Tak ten začátek siege na artfaktech byl výbornej a asi fakt Elyos museli být frustrovaný,z toho co se děje.Ale v okamžiku ,kdy nejsilnější elyos legie,která by měla mít zájem na svém jménu začla exploitovat barriéru tak už mi to funn moc nepřišlo. Pokud to NCsoft neopráví ,tak celej systém gate+barrier je o ničem.

Upper je v plánu,nicméně chce to přípravu(siege weapons apod) a všechny lvl50online:)

Page 2 of 3 (45 items) < Previous 1 2 3 Next > | RSS
(c) 1998-2009 MYTH.bezi
Powered by Community Server (Commercial Edition), by Telligent Systems