MYTH
The Legendary Warriors
Historia MYTH: PlanetSide

{DRAFT - dopisem neskor]

Tuto cast historie doplnam to s odstupom, takze komentare uvitam :) Do komentarov svoje postrehy o outfite od vzniku nech mam nad cim rozmyslat a mozem to doplnit. Napr. co sa podarilo, co sa nezadarilo a ako to vidite s odstupom casu...

Velmi strucna istoria outfitu

leto a jesen 2004 zaciatky
- hravame PSko v roznych outfitoch, postupne nachadzame slovakov a cechov
- outfit ako taky este neexistoval, ja osobne som vystriedal dva outfity a zvycajne som viedol plny platoon (30 ludi) do boja :)

zima 2004 vznik
- fuzia aktivnych hracov z VS Loyalists (sk/cz), MIR (en), Assasins(sk/cz/en) a pozostatkov z UK Angels (en)
- velmi dobry teamlay, dost hracov online na platoon
- galaxie na dennom poriadku
- velmi dobry teamplay, vacsimou skuseni hraci ktori vedeli co robit a kedy aj bez TeamSpeaku

jar 2004
- rozbehal som web, fora sa podla mna celkom osvedcili
- zopar treningov sme mali, ktore vyrazne vylepsili iste druhy akci (hlavne GAL dropy)
- czetrik zabezpecil TeamSpeak, najprv to bol chaos nez sme sa nacii ako ho pouzivat ale oplatilo sa, vyrazne to zlepsilo komunikaciu a kvalitu hry

leto 2004
- postupne pretvorenie outfitu na sk/cz, anglicky hovoriaci hraci postupne odchadzaju, hlavny dovod bol slovencina a cestina na TS
- este stale dost aktivnych hracov (nasincov) online na to aby sme lietali galom a mali platoon

jesen 2004
- postupne prerobenie stylu hry outfiu
- opat zopar treningov, nie vsetky boli oblubene, niektore som uplne vynechal, dlho mi trvalo nez som zistil ako robit treningy

zima 2005
- rok outfitu
- hromadny odchod hracov z outfitu (aj PS vsobecne)
- odchod hracov ovlyvnil styl hry aky sme si mohli dovolit
- mal som celu dobu limitovany cas onlne, co sa viditelne prejavilo na kvalite outfitu
- vyslo WoW a vela ludi sa rozhodlo zmenit zaner, velmi vela

jar 2005
- tazke casy nastali pre MYTH
- havali sme 2-4 co je sice malo ale zato sme si vypracovali skvely teamplay pre male tymi
- museli sme tvrdo prisposobyt styl hry malym squadom, vacsina musela ciastocne precertifikovat a zmenili sme celkovo styl hry
- vytvoril som outfit reporter ktory mi dost pomohol drzat si prehlad o certifikatoch aktivnych hracov
- dostali sme sa do stavu ked na TS staclo slovo a zazraky sa diali, skvela timova hra aku mali len najlepsie outfity, aj s malym poctom sme boli sila s ktoru sa pocitalo

leto 2005
- malo hracov ale zato vysoka kvalita, MYTH sa stal jednym z najznamejsich outfitov na Werneri
- pomaly zacali prichadzat novi hraci

jesen 2005
- velky prilev hracov
- uz me nestihali ucit novych a bol z toho ciatocne organizovany chaos
- teamplay isiel pod kyticky a nejaku dobu trvalo nez sme opat boli schopny zvladnut situaciu
- zopar treningov podarenych a zopar nepodarenych
- opat sme hravali v platoone s galmi
- museli sme sa nanovo ucit ako pracovat v platoone a ako vyuzivat TS pre velke pocty ludi
- za behu sme prisposobovali styl hry na velke mnozstvo malych br
- zvlastne casy to boli, velmi narocne hlavne pre veteranov, asi dost frustrujuce pre novacikov kedze sme na nich nemali toko casu ako by sa patrilo ale bolo ich nas skutocne vela

zima 2006
- ciastocny odlev hracov, novacci vycviceny, co sa opat prejavilo v zlepseni timovej hry moznosti vratit sa k povodnemu stylu hry
- templay nedosahuje potrebnu kvalitu ale da sa to prezit
- zvycajne mavame dost pozemnej techniky co nepiamo meni styl hry na aky sme boli zvyknuty
- zase mam limitovany cas online

jar 2006
- cele v znameni PlanetSide Reserves Program
- styl hry sme menili aj zo dna na den podla poctu ludi a vybavenia
- vela rezervistov v outfite, vela z nich len na tyzden
- absolutne nestihme vycvik novych ludi, proste prilis vela sa ich navalilo
- strase problemny s prepravou rezervistov
- strasny bordel v certifkovani, kazdy ma co chce a len pomaly sa ludia prisposobuju timovej hre a z toho plynucich obmedzeni
- dost vela sa hralo za TRka a VSka sucastne z coho bol casto chaos v prepinani medzi imperiami
- prilis vela MAXov bolo jednu dobu, to sme niekedy ani nemali ako vozit a opravovat
- cas od casu sme sa ani do GALu nezmestili (aspon sa ludia naucili ze maju nastupovat rychlo)
- velmi dobre a casto chaoticke boli masove akcie ked nas bolo 10+ (s GALom)
- bohuzial vsetci oficiri mali velmi obmedzeny cas online co sa prejavilo upadkom timovej hry

leto 2006
- pomaly utlm, hraje stale menej a menej ludi
- hrame co sa da ako sa podla vybavenia online, vacsinou branime veze a robime akcie pre maly tim
- casto robime tahy na ktore by bolo potreba 2x viac ludi a obcas to aj vyjde
- velke problemy zo serverom aj klientom, proste s hrou vseobecne
--- nizke fps, s kazdym dalsim patchom horsie asi koli implemnetacii anti-cheatu
--- lagy na serveri a caste miznutie avatarov v zergu
- styl hry v podstate ziadny, velmi caste zmeny certov, prisposobujeme sa za chodu tomu co prave mame

jesen 2007
- maly vylet fo BF2142 vacsinu presvedci ze PSko aj s chybami je este stale skvela hra :D
- dalsi vylet do GuildWars ktore zopar z nas drti vo velkom
- standardne jeden az traja ludia na PSku co je asi najzufalejsi stav aky kedy bol
- ku koncu (ked som sa konecne uz aj prestahoval a mal viac casu dritit) sa to vyrazne zlepsuje aj ked pomaly ale uz opat poskladame sest az osem ludi vecer
- dosli nove merity a developri to standardne pokazili ako sa dalo :D
- styl hry ? kazdy den podla toho co mame k dispozicii a kde sa bojuje, flxibilita v style hry, veleni aj certifikatoch
- hraju v podstate uz len veterani (niektori byvali rezervist) a obcas sa objavi nejaky rezervista
- stale prervavaju problemy zo serverom :(
- vela ludi upgradlo HW ale zergu sa aj tak vyhybame ak sa da lebo client ma nizke fps :(

zima 2007
- hravame male squady
- vysoka kvalita timovej hry, kazdy vie co ma robit aj bez slov
- opat raz mam velmi malo casu na hranie, mnohi dalsi su na tom podobne

2008
- malo ludi online nielen v outfite ale vseobecne
- planetside zomiera, europsky server je prazdny, stahujeme sa na americke severy ktore su spojene do jedneho
- hra na americko servri je tazka ale meno MYTH si stale drzi zvuk, ludia si nas pamataju
- maly vylet do MMO nazvanej Tabula Rasa

jar 2009
- v podstate sme uz s PSkom skoncili, hravame len obcas na poslednom americkom serveri
- europsky server caka v buducnosti merge s americkym a mozno si konecne po dlhom case zahrame s nasimi povodnymi postavami a v nasom outfite

leto 2009
- chysta sa spojenie europskeho (Werner) a americkeho (Gemini) servra, dovtedy mame vsetci hru zdarma (do 25. augusta)
- naverboval som zopar starych harcovnikov a opat sa nam to rozbieha, server sa zaplna, uzivame si posledne tyzdne s dobrym pingom na Werneri...

co nas caka
- ziadne MMOFPS sa stale nekona ani pat rokov odkedy bolo spustene PSko...

Zopar uspechov:
V Juni 2006 sa nam podarilo dostat na titulnu stranu PlanetSide medzi hlavne spravy :)
MYTH patril medzi najlepsie outfity... ked sme sa niekde zakopali museli nas prist vyhodit ti najlepsi z ineho imperia... ich mena (rovnako ako oni nase) sme poznali naspamat vcetne ich certifikacie a stylu hty...


Posted Tue, Jun 23 2009 21:52 by bezi
Filed under: , ,
(c) 1998-2009 MYTH.bezi
Powered by Community Server (Commercial Edition), by Telligent Systems