MYTH
The Legendary Warriors
Bukdek Byway

Kaineng City. Myslím si, že mnohí hráči nadávajú, keď musia do mapy vstúpiť. Atmosféra je super, človek sa naozaj cíti ako v preľudnenom čínskom meste. Orientácia podľa mapy je prakticky nemožná a bludisko ulíc, mostov a terás si treba jednoducho odtrpieť. Pohyb naviac znepríjemňujú Am Fah, s veľkou radosťou padajúci zo striech. Bukdek Byway nie je výnimkou.

Náš prvý pokus bol vo dvojici. Bezi a ja, avšak v mierne zmenenej zostave. Moja osvedčená kombinácia Koss, Dunkoro, Olias ostala. Bezi si však miesto dýk zobral luk a pridal k Dunkorovi ďaľších dvoch Rangerov.

Zvyknutí vrhnúť sa do boja po hlave sme na to doplatili hneď pri prvom stretnutí (afflicted potvory vyskakujúce zo zeme na nedaľekom námestí).

Re-enter. Rozhodli sme sa, že to radšej vezmeme z opačnej strany a tak sme kopírovali východný okraj mapy. Akosik sme si ale nedali pozor a moje relatívne dôsledné obtieranie sa o okraje spôsobili, že mi Bezi utiekol. A sám som bol prekvapený, ako ďaleko, keď som bol nútený začať boj proti 6-8 Am Fah na moste. Bezimu trvalo niekoľko sekúnd, kým sa mi objavil na radare. A to už bolo neskoro.

Následný re-enter sme profesionálne zvládli, pokosili skupinku pri moste a pokračovali v exploration. Ubiehalo nám to celkom fajn, až kým sme sa nedostali k prvému bossovi. Jin, the Purifier je Mesmer. Žiadna tragédia. Aj keď je na Hard Mode 30tka a má okolo seba celkom slušný počet ochrancov, nič čo by sme nezvládli.

Problémom sa ukázala až nasledujúca skupinka. Nie že by bola taká silná, avšak opäť sme si s Bezim neporozumeli a kým ja som si dokončoval exploration "iba trocha späť", on sa rozhodol zaútočiť. Čo sa stalo jeho časti partie osudným. Elementalisti sú, ako sme sa už skôr presvedčili v Kinya Province, veľmi nepríjemní, hlavne ak sú spolu a vyberú si ten istý cieľ. Hoci som sa o pár sekúnd zapojil do boja, bolo už neskoro. Zaujímavé je (hoci nie úplne prekvapuúce), že mi prežil Olias miesto Dunkora. V nasledujúcich minútach som ocenil zmenu Oliasovho buildu na N/Mo + Rebirth. S obyčajným Ressurect by sme len veľmi ťažko vyťahovali partiu, ktorá bola hlboko v aggro zóne.

Všetko sa zdalo byť fajn, keď Olias zdvihol aj Beziho druhého rangera. Bohužiaľ nás vzápätí na to postretli dve nemilé prekvapenia. Ako prvé si jeden z Rangerov zdvihol peta, ktorý naagroval časť skupinky. Tá pre veľký úspech dobehla za petom a s veľkou radosťou pobila práve vzkriesených Rangerov. Pokus č. 2 oživiť partiu skončil ešte horšie. Beziho Aggressive nastavenie v Jin prebudilo túžbu vystreliľ si do skupinky nachádzajúcej sa tak dve aggro zóny mimo nás. Nanešťastie skupinka ukázala silu vôle a následovala Jin až k napoly vzkriesenej partii.

Mierne ma to Aggressive nastavenie Beziho herov nahnevalo, obzvášť keďže bolo vedomé. Naviac sme týmto cvičením zabili kopec času a tak som to zabalil, reku pozriem si ja na Internete, či si nevieme nejako pomôcť.

A ako som zistil na druhý deň, veruže sa dá s vanquishingom v Bukdek Byway vybabrať podobne ako v Zen Daijun:

It is possible to vanquish this area by killing 1 foe by entering the area with the quests Chasing Zenmai and The Drunken Master. You will initially start with the sign that the area has been vanquished, but the usual animation doesn't play, however, it will once you defeat Drinkmaster Tahnu. In order for this to work you must not have the quests Eliminate the Jade Brotherhood or Eliminate the Am Fah active. If you have the quest The Afflicted Guard, you will need to kill Afflicted Guardsman Chun to complete the vanquishing.

Je síce pravda, že tentokrát nešlo o oficiálnu wikipediu, ale účel svätí prostriedky, no nie?

Radosti z rýchleho vanquishingu som si však neužil - exploration mi to vrátila aj s úrokmi.


Posted Thu, Mar 27 2008 22:05 by wIng
Filed under: ,

Comments

bezi wrote re: Bukdek Byway
on Sat, Apr 26 2008 23:46

Sice je pravda ze staci zabit drunken mastra na vanquishing ale v mape sa mota kopec ArmFah-ov len sa nerataju do vanquishingu takze exploration nie je az taka malina ako by sa zdalo. No ale dvaja MM nekromanceri si s nimi hravo poradia.

(c) 1998-2009 MYTH.bezi
Powered by Community Server (Commercial Edition), by Telligent Systems