MYTH
The Legendary Warriors

Guild Wars

  • Mourning Veil Falls

    Moja Assasinka (plus Tahlkora, Koss a Meloni) a Algova Ritualistka (a novy triple necro config) sa vydali na dalsi Vanquishing... Vrhli sme sa do mapy pokecali s priestom otukli prveho Assassinskeho bossa a ti co prezili utekali hned spat do outpostu...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by bezi on Thu, Dec 18 2008
    Filed under: ,
  • Morostav Trail

    Trochu mensia zostava pozostavajuca z mojej Assasinky (plus Koss, Dunkoro a Gwen) a Algovej Ritualistky (plus standardny triple nekto konfig) sa vybrala do jednej z narocnejsich map. Tato mapa je znama tym ze bossi sa vyskytuju viac menej po dvojiciach...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by bezi on Wed, Nov 26 2008
    Filed under: ,
  • Eternal Grove

    Tak sme sa vydali opat v zostave moja Assasinka (doprevadzana Kossom a Dunkorom) spolu s Algovou Ritualistkou (s nou sli standardne traja nekromanceri) a zostavu dolnala Wlcinova Elementalistka (Fire Ele). Tak sme hupsli do mapy, pobili prvu skupinku...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by bezi on Wed, Nov 26 2008
    Filed under: ,
  • Drazach Thicket

    v trochu netradcinej zostave sme sa vybrali do mapy... moja A a snou Koss a Dunkoro, Algova Ritu a s nim triple necro konfig a tentokrat s nami nesiel wing ale wlcina s jeho Warriorkou. Nejaku dobu sme uz nerobili Vanquishing tak sme veselo hupsli cez...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by bezi on Sat, Nov 22 2008
    Filed under: ,
  • Wajjun Bazzar

    Ďaľšia cesta za Vanqusher titulom nás zaviedla do Wajjun Bazzar. Mapu máme všetci poznáme pomerne dobre, snáď až na ostrov ne severe, kde okrem jedného či dvoch questov a jedného elite skillu, nie je žiadny dôvod ísť. Zostav sme mali s Bezim a Algom štandardnú...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by wIng on Sat, Mar 29 2008
    Filed under: ,
  • Bukdek Byway

    Kaineng City. Myslím si, že mnohí hráči nadávajú, keď musia do mapy vstúpiť. Atmosféra je super, človek sa naozaj cíti ako v preľudnenom čínskom meste. Orientácia podľa mapy je prakticky nemožná a bludisko ulíc, mostov a terás si treba jednoducho odtrpieť...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by wIng on Thu, Mar 27 2008
    Filed under: ,
  • Pongmei Valley

    Po tom, čo sme s Bezim vyčistili Shing Jea ostrov sme sa vybrali na kontinent. Alg, ktorý sa k nám už raz pridal vyjadril vôľu pridať sa znova, ale podľa možností nie v Kaineng City. Bezi navrhol Pongmei Valley, ktorá je pomerne jednoduchá, bez nejakých...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by wIng on Thu, Mar 27 2008
    Filed under: ,
  • Zen Daijun

    K tejto mape sa toho veľa povedať nedá. Všetko asi vystihuje citát z oficiálnej Guild Wars wikipedie: For Factions characters (and Factions characters only), you can vanquish this area easily. Your character must complete the An Unwelcome Guest quest...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by wIng on Thu, Mar 27 2008
    Filed under: ,
  • Haiju Lagoon

    Haiju Lagoon je moja srdcovka. Vďaka svojim neúspešným survivorkám sme ju išli s Bezim snáď 8 krát. Rekord máme 40 minút na celú mapu aj so všetkými questami. Prvý pokus sa začal veľmi sľubne. Partia pozostávala z Beziho, mňa a Alga, ktorý mal ako support...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by wIng on Tue, Mar 25 2008
    Filed under: ,
  • Jaya Bluffs

    Jaya Bluffs je prvá mapa umožňujúca partiu veľkosti 6. A tiež je to mapa, ktorú mám najmenej rád z celého Shing Jea ostrova. Skupinky 6+ Tengu obsahujúce Assassinov, ktorí si automaticky vyberajú za cieľ casterov mi vadili aj normálne. Nehovoriac o tom...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by wIng on Tue, Mar 25 2008
    Filed under: ,
  • Saoshang Trail

    Po tom, ako sme mali Minister Cho's Estate za sebou, zrak nám s Bezim padol zrak na Shaoshang Trail. Malá mapka spájajúca Shing Jea Monastery so Seitung Harborom. "10-15 minút", pomyslel som si. Tak sme išli na to. A keďže sa mi zdalo, že...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by wIng on Tue, Mar 25 2008
    Filed under: ,
  • Minister Cho's Estate

    Skúsenosti z predchádzajúcich troch máp urobili svoje. Môžem s kľudom označiť vanquishing za úplnú pohodu. Snaha útočiť dole kopcom sa tu vyplatila. Nenarazili sme na žiadny problém, aj vďaka faktu, že síce choré zvieratá boli 20-čosi, ale ako každé zvieratá...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by wIng on Wed, Mar 19 2008
    Filed under: ,
  • Kinya Province

    Ďaľšiu mapu v poradí sme išli Kinya Province. Bezi sa síce psychicky propravoval na Minister Cho's Estate, ale čo na tom záleží. Štartovací bod boli pochopiteľne Ran Musu Gardens. Partia o sile 4, už pomaly klasická zostava (Bezi, ja, Dunkoro, Olias...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by wIng on Wed, Mar 19 2008
    Filed under: ,
  • Panjiang Peninsula

    Našou ďaľšou zastávkou na ceste k nekonečnej sláve bola Panjiang Peninsula. Každý, kto si dal trojicu questov s Crimson Skull, musí mať pred touto mapou rešpekt. Ja som ho nemal, ale zato som veľmi rýchlo získal rešpekt ku Kappám. Vyrazili sme z Tsumei...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by wIng on Tue, Mar 18 2008
    Filed under: ,
  • Sunqua Vale

    S pomerne malou dušičkou som priberal Beziho do partie v Shing Jea. 4kova partia, dvaja Assassini (Bezi frontliner, ja Critical Barrager), Dunkoro + ešte jeden hrdina, to nie je veľa. Pre štvrté miesto do partie som sa nerozhodoval príliš dlho - Koss...
    Posted to Guild Wars (The Hard Way) by wIng on Sun, Mar 16 2008
    Filed under: ,
1 2 Next >
(c) 1998-2009 MYTH.bezi
Powered by Community Server (Commercial Edition), by Telligent Systems